پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اسید اوریک بالا در دیالیز

اسید اوریک بالا در دیالیز

اسید اوریک محصول متابولیک از پورین است که می تواند در غذاها و وضعیت سمت راست body.In ما یافت، می توان آن را توسط کلیه ها پردازش شده و به خارج از بدن در قالب urine.The نتیجه نرمال سطح اسید اوریک فیلتر باید زیر 6.0mg/dL. اگر سطح اسید اوریک بالاتر از حد طبیعی است، آن را در یک میزبان problems.Why منجر اسید اوریک بالا در دیالیز رخ می دهد؟ چگونه آن را کاهش؟

علل اسید اوریک بالا در دیالیز

همانطور که در بالا ذکر شد، اسید اوریک از بدن توسط کلیه ها در condition.However راست فیلتر، هنگامی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند، آنها می توانند به اندازه کافی از اسید اوریک روشن است. اگر سطوح اسید اوریک بیش از حد بالا است شوند، بیماران یک میزبان از مشکلات مانند سنگ کلیه، ورم مفاصل را تجربه، درد مفاصل و غیره

دیالیز می تواند مواد ماکرومولکولی و مواد مولکولی متوسط​​، از بین بردن، اما سموم در اسید blood.Uric معطل خواهد متعلق به مواد micromolecular است تا سطوح بالای اسید اوریک در بدن ساخت.

چگونه برای کاهش سطح اسید اوریک بالا در دیالیز؟

در مرحله اول، رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت بیماری کلیوی دارد. بیماران تحت دیالیز امکان پذیر نیست به مصرف غذاهای لود شده در پورین مثل ارگان حیوانی، غذاهای دریایی، آبجو etc.Meanwhile، یک رژیم غذایی سالم به بیماران تحت دیالیز توصیه می شود. سبزیجات، میوه ها، غلات سبوس دار و غذاهای کم چرب غذاها برای بیماران دیالیزی با اسید اوریک بالا توصیه می شود.

در مرحله دوم، بیماران باید جلوگیری از عوامل خطر مانند فشار خون بالا، قند خون بالا، چاقی و غیره اسید اوریک بالا

آیا هر گونه مواد غذایی و دیگر عوامل خطر است که شما باید به جلوگیری از وجود دارد؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com به توصیه های حرفه ای تر.

راهنمایی های بالا می توانید اسید اوریک بالا در دیالیز کاهش، اما می تواند علل را کنترل کنید. به عنوان اسید اوریک بالا از کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید درمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسید اوریک , در دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.